28.11.11

Jean-Pierre Jeunet “Selected Works of T.S. Spivet”i 3D Çekecek

Jean-Pierre Jeunet “Selected Works of T.S. Spivet”i 3D Çekecek
Geçtiğimiz haziran ayında iki film için çalışmalarını sürdürdüğünü açıklayan Jean-Pierre Jeunet, Thomas Cook’un romanı “Red Leaves” ve Reif Larsen’in “Selected Works of T.S. Spivet”si arasında kararsız kaldığını belirtmişti.
Jeunet, “Spivet”de karar kıldığını açıklarken, filmle ilgili ilk ayrıntıları da paylaştı. Görünüşe göre Jeunet ruh ikizini bulmuş gibi:
“Kitabın hakları için Reif Larsen’i aradığımda bana kafasında kitabı filme alabilecek 5 isim olduğunu, David Fincher, Michel Gondry, Tim Burton ve Wes Anderson’la beraber benim de listede olduğumu söyledi. İlk ben aradığım için, filmi benimle yapmaya karar verdi.”
“Larsen’le ilk buluşmamızda benden 28 yaş küçük bir ikiz kardeşle konuşuyor gibi oldum. O da bana “Amelie’yi izlediğimde gizli bir ameliyatla beynimi açıp, içindekileri alıp kaçtığını düşündüm” dedi.”

“Filmin ingilizce ve 3D olmasına karar verdik. 3D’yi filmin genelinde değil, Amelie’de olduğu gibi hikayenin bir anlatıcı tarafından seslendirildiği bölümlerde 3D’yi daha sık kullanacağız.”

Romanın ve dolayısıyla filmin hikayesine gelince: T.S.Spivet, 12 yaşında dahi bir haritacıdır. Gördüğü herşeyi çizer, tanımlar ve kitapçıklar haline getirir. Yaptığı işlerden birinin ödül aldığını öğrenince, ABD’nin öbür ucuna, tek başına yolculuk etmeye karar verir. Kitabı Stephen King’in “Çok büyük bir hazine” olarak nitelediğini de hatırlatalım.

alıntı:http://www.bakiniz.com/jean-pierre-jeunet-selected-works-of-t-s-spiveti-3d-cekecek/

0 yorum:

Yorum Gönder

Loading